نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2181
-
الف
+

کارگردان «خانه به دوش»: در فلمی که معاش آن بلند باشد، بازی نمی کنم!

«رضا عطاران» کارگردان سریال «خانه به دوش» می گوید که قیمتی ترین بازیگر ایرانی نیست.

«رضا عطاران» می‌گوید قیمتی ترین بازیگر سینمای ایران نیست و اصلا دوست ندارد باشد. او همچنین تاکید می‌کند که دستمزدهای کلان را برای بازی قبول نمی‌کند، چرا که نمی‌داند این پول از کجا آمده است.

به گزارش آی فیلم2، «رضا عطاران» بازیگر و کارگردان پرآوازه ایرانی درپیوند با شایعاتی که درباره میزان معاش هایش مطرح شده است، گفت: «دوست دارم برکت بالای دسترخوان سینما به شکل سالم بیاید. جوری نباشد که مشغله فکری پیدا کنیم که این کسی که سرمایه را آورده از کجا آورده است.»

او در گفت‌وگو با برنامه اینترنتی «فیلم کات»، با اشاره به اینکه در چند وقت اخیر، میزان دستمزد برایش مسئله مهمی شده است، بیان کرد: «معمولا دستمزد برای من اصلا مسئله مهمی نبوده اما در این چند وقت مهم شده است و هر جایی احساس می‌کنم دارند پیشنهاد مالی بالایی می‌دهند، نمی‌روم، نمونه‌هایش هست و بچه‌های سینما می‌دانند.

عطاران در پاسخ به اینکه قیمتی ترین بازیگر سینمای ایران است، گفت: «واقعا اینگونه نیست ، قراردادهایم هست، دوست ندارم باشم و بدم می‌آید جایی که پول زیاد هست بروم. من به اندازه کافی توانستم به فامیل خود کمک کنم و خودم را راضی نگه دارم.»

رضا عطاران (زادهٔ ۲۰ ثور ۱۳۴۷ در مشهد) بازیگر، کارگردان، فلمنامه نویس و آوازخوان اهل ایران است.

حضور او در تلویزیون ایران با بازی در سریال «بیداران» در سال ۱۳۶۹ خورشیدی به کارگردانی «اصغر عبداللهی» آغاز شد. اما آغاز پیشرفت او در بازیگری به سریال پرواز 57 مربوط می‌شود. یک سال بعد در سریال «ساعت خوش» به نقش آفرینی پرداخت و این سریال باعث پیشرفت عطاران در بازیگری شد.

او در سال ۱۳۷۷ خورشیدی به همراه «مجید صالحی» و «یوسف تیموری» در سریال «مجید دلبندم» بازی کرد؛ عطاران علاوه بر بازیگری در این سریال نویسنده و کارگردان آن هم بود.

در سال ۱۳۷۹ عطاران در سریال بازیگر، کارگردان هنری و نویسنده بود.

عطاران در سال ۱۳۸۰ در سریال «زیر آسمان شهر» به نویسندگی پرداخت. عطاران در سال ۱۳۸۱ به عنوان بازیگر در «کلاه قرمزی و سروناز» حضور پیدا کرد.

در سال ۱۳۸۳ در سریال «خانه به دوش» علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم انجام داد. پس از آن در کنار «سعید آقاخانی» سریال «متهم گریخت» را ساخت. 

ب م

نظر شما
ارسال نظر